Είσαι κάθε μου σκέψη - C Real ;)



Μες στα μάτια μου κλείνω
Όσα θυμάμαι και δεν αφήνω
Τη δική σου εικόνα
Να ξεθωριάσει μέσα στο φως

Κάθε μου σκέψη
Κάθε ανάσα φωτιά
Φοράει τη δική σου ματιά
Είσαι κάθε μου σκέψη
Κάθε ταξίδι κρυφό
Μα ξέρω δεν είναι αρκετό
Να σ' αγαπώ

Κάπου χάθηκε η αγάπη
Μες στης ψυχής μου το μονοπάτι
Κι η καρδιά μου να ξέρεις
Πάλι στα μαύρα έχει ντυθεί

Κάθε μου σκέψη
Κάθε ανάσα φωτιά
Φοράει τη δική σου ματιά
Είσαι κάθε μου σκέψη
Κάθε ταξίδι κρυφό
Μα ξέρω δεν είναι αρκετό
Να σ' αγαπώ

Μες στη σιωπή
Κάθε μικρή μας στιγμή
Ψάχνει να σε βρει
Πες μου, γιατί;

Κάθε μου σκέψη
Κάθε ανάσα φωτιά
Φοράει τη δική σου ματιά
Είσαι κάθε μου σκέψη
Κάθε ταξίδι κρυφό
Μα ξέρω δεν είναι αρκετό
Να σ' αγαπώ

Comments

Popular posts from this blog

Mulder and Scully - Catatonia

Heavenly - Cigarettes After Sex

Martius/Nauticus II - Pain of Salvation